sobota, 22 listopada 2014

Najlepsze noclegi w Krakowie

Jeśli chodzi o najlepsze noclegi w Krakowie to szukałem trochę i znalazłem w internecie informację że wiele osób bogatych wybiera hotel Polonia, nie wiem czy ta opinia jest słuszna. Nigdy nie byłem w hotelu Polonia więc nie będę o nim pisał, natomiast byłem w innym hotelu, hotelu Wilga.

Hotel Wilga znajdziemy na Kazimierzu, jest to praktycznie centrum miasta, możemy się stamtąd dostać spacerem nad Wisłę lub na Rynek. Hotel Wilga jest moim zdaniem najlepszym noclegiem w Krakowie, nie jest on ani za drogi ani za tani. Spełnia najważniejsze standardy i panuje w nim bardzo przyjazna atmosfera. Ten hotel Kraków jako jedyny hotel w Krakowie posiada własną kręgielnie, stad też dowiedziałem się o nim. Wiele osób, które znam również polecają ten hotel więc wydaje mi się że jest to najlepszy wybór praktycznie dla każdego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz